torsdag 3 mars 2011

Efö

Har fått post från den fina staden Vasa. Det har visst nu mitt i allt gått väldigt många år sen jag fick för mig att ta paus från gymnasiet och gå ett år på en skola jag knappt visste nånting om. Hade bara hört att de hade en kreativ linje och åkte dit en dag för att hälsa på. Tog inte många minuter före jag hade bestämt mig. Självklart skulle jag tillbringa mitt mellanår på Efö! Det kom att bli några av de absolut roligaste och galnaste åren i mitt liv - jag råkade stanna två år där. Kan tyvärr inte åka på återträffen i år, men förhoppningsvis träffar jag många av dem jag gick med i sommar istället. För kontakt har jag med flera ännu, fick vänner för livet.

ps. snön ligger kvar.

2 kommentarer:

  1. svar:
    Ja men det är så roligt då det är nytt och snyggt så då blir man lite extra ihärdig.
    Ja men vi kommer ju i April, jag och Dan ;)
    Men ni är nog duktiga ni också, så de är inga problem, bara man kommer sig för.. :)

    SvaraRadera
  2. Tjohoo! Välkomna välkomna!

    SvaraRadera