tisdag 26 november 2013

Sista dagen

Den här dagen är min allra sista dag som under-trettio-åring. Får se om jag vaknar i morgon med extra många gråa hårstrån och ännu fler rynkor. För säkerhets skull har jag firat medan jag ännu var ung och hade krafterna kvar, under helgen som gick alltså. Släkten här stormade in med den största rosbuketten jag fått, en amaryllis (det har blivit lite av en tradition) och ja må du leva sjöngs med sån inlevelse att om jag börjar höra lite dåligt är det inte bara ålderdomens fel. Släkten andra sidan Bottenhavet har tagit hjälp av posten som levererat paket efter paket som gjort att jag både blivit rörd och fått ännu fler skrattrynkor. Det är ju inte alls så illa att fylla vuxen. 


en present från en av mina mostrar

2 kommentarer:

  1. Oj hjälp ändå vad tiden rullar på! Ett jättestort GRATTIS på din 30-års dag!
    Du är nästan hälften yngre en mig, så inte är det några ålders tecken ännu.
    Ha det gott och massor av födelsedags kramar till dej från oss alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Hälsa med dig :)

      Kramar

      Radera