torsdag 11 december 2014

Skruvad

För några veckor sedan fick jag veta att årets december kommer bli lite annorlunda för min del. Fick kallelse till skoliosoperationen jag väntat på, och den tredje december blev jag opererad. Hittills har allt gått väldigt bra och som man önskar sig, både jag själv och läkarna är väldigt nöjda. Nu har jag kommit hem efter en vecka på sjukhus. Till familjen, jul i huset, snö ute och julstämning. Så i år får den här skruvade (ryggraden är stabiliserad med en hel del skruvar) gamla tanten (som barnen säger, jag är inte precis snabb i svängarna än) fira en riktigt lugn jul och sitta och lyssna på giv mig ej glans, ej guld, ej prakt, giv mig en änglavakt...

Blommor jag fått av min man och snö! <3

6 kommentarer:

  1. Vad bra att operationen gick bra. Njut nu av att familjen passar upp dej och sköter julstöket. Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja nu får jag passa på och njuta :) Ha det bra! Kram

      Radera
  2. Vad bra att operationen gått bra och att du och läkaren är nöjda.Sköt om dig nu och passa på och vila!

    SvaraRadera
  3. En annorlunda julklapp, men en verkligt bra ursäkt för att bara njuta och bli ompysslad. Skönt att allt gått bra och att du har en underbar familj som tar hand om dig!

    Sköt om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man säga! Några extra centimeter - det jag glad för. Och hemgången fick jag i namnsdagspresent :)

      Tack, detsamma! Kram

      Radera