lördag 1 februari 2014

Frostigt


Från att det gått flera år mellan gångerna jag varit på bio har jag plötsligt varit två gånger med bara några månaders mellanrum. Tjejen fyller snart år så det fick bli en födelsedagspresent att vi åkte och såg filmen Frost hon och jag. Efter lite strul vid kassan (jag förundras fortfarande över man lyckas höra mina sjuor som två?) fick vi våra biljetter. Har läst mycket positivt om den och ja, den var bra. Vi var två nöjda med glasögonmärken på näsan som gick ut när filmen var slut. Tjejen fortsätter sjunga Let it go, och jag väntar på att få se den en gång till hemma med resten av familjen. Har på känn att Olof snögubben kommer locka till mycket skratt. Men nu ska jag gå ut en sväng i vårt inte fullt så frostiga väder. Temperaturen börjar till och med vara på snudd lite farlig för snögubbar.

4 kommentarer:

  1. Vi såg Frost, Ronja och jag på jullovet och det var omtyckt. Är inte så ofta vi är på bio heller, så de gånger kommer oss iväg känns det lite lyxigt.

    Olof var helt klart en favorit, en sån snögubbe som jag skulle vilja ha hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt! Hade inte alls haft nåt emot att ha en hemma jag heller. Vi gjorde en liten ute igår, men kaninen kom och knyckte hans näsa och idag låg stackaren i tre delar. Han hade behövt ett moln...

      Radera
  2. Kanske en film jag borde se det där då, för jag älskar ju snögubbar:-)
    Har bara sett när de gjort reklam för den på TV.

    SvaraRadera