onsdag 13 april 2011

Alla år

Har varit trött på att jag inte hittar nåt i mina egna köksskåp - och att saker ibland fallit ut när man öppnat luckorna! Så här om kvällen började jag städa. Hittade allt möjligt roligt. Tändstickor, min försvunna mandelkvarn, en halv vaniljstång och barnens plasttallrikar som de använde när de var små. Kändes plötsligt så länge sen de var det. Förut, när de var små som på bilderna, försökte jag föreställa mig hur det skulle kännas att ha dem båda i skolan när många andra runt mig skulle ha småbarn. Och visst är det är många jag känner som har det nu, men det känns inte konstigt. Jag har gått genom alla de år som de har framför, lite tidigare.




2 kommentarer:

  1. Ja, rena köksskåpen behöver man göra nån gång ibland... Kul är det när man hittar saker som man länge letat efter :)

    Så söööta de är och så små! *ler*
    Tiden går fort men det blir bara roligare ju äldre barnen blir.

    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det rolgit när man hittar sånt man letat efter! Tror jag skulle behöva lära mig att städa och leta innan jag köper nytt ;)

    Det är verkligen sant att varje ålder har sin charm :)

    Kram!

    SvaraRadera