onsdag 6 april 2011

Lykka!

Vilken lycka! För jättemånga år sedan köpte min man en skalare på Halpa-Halli. Det var på den tiden när vi inte bodde tillsammans utan han skalade potatis i sin ensamhet i en lägenhet i Sverige, och jag var så liten att jag fortfarande bodde hemma. Hur som helst visade sig den här skalaren vara så fruktansvärt bra. Har skalat hur mycket som helst med den och fortfarande är den vass. Däremot börjar den ge upp på andra sätt så jag har velat ha en ny men har inte hittat. Nu har han äntligen hittat ett ställe på nätet där den finns, och i roligare färger än den gamla som var svart och blå. Titta här!

2 kommentarer:

  1. Hehe, jag väntade mej en skalmaskin... Men de var jättefina och färgglada!

    Kram /Madde

    SvaraRadera
  2. Så avancerade saker äger vi inte ;) Vi får förhoppningsvis hem en röd snart... :)

    Kram!

    SvaraRadera