lördag 17 september 2011

Tårtaochballonger

Hittade den här bilden i barnens kamera och tror den beskriver ganska bra hur jag sett ut i natt. Har i alla fall vaknat hur många gånger som helst och haft helt på klart hur jag ska göra idag. Fast nästa gång jag vaknade började jag fundera på att om det kanske skulle vara bättre att göra på ett annat sätt. Och så vidare. Vi ska ha kalas idag, vilket jag tycker är väldigt kul (så bilden är kanske lite missvisande). Har inte pratat om så mycket som pojken gjort, men det betyder inte att jag inte funderat på maten och tårtan och allt annat roligt runt omkring. Fint väder ser det ut att bli så dagen har börjat bra i alla fall!


1 kommentar:

  1. Ja, tänk när man var liten så mycket man längtade till sitt födelsedagskalas och alla presenterna...

    Vilken spännande dag för Otto :)
    Dagen har ju börjat kanon med toppenväder!

    Kram på er!

    SvaraRadera