torsdag 26 maj 2011

Cyklar och stekpannor

Gjorde plättar en kväll för jag ville använda min vackra Skeppshult stekpanna. Dessutom tycker jag om, så mycket att jag fick för mig att ta cykeln till min mormor en gång när mamma inte hade tid att ställa sig i köket precis när jag ville. Vad jag förmodligen inte tänkte på innan det bar iväg var att när jag väl kommit fram var jag väldigt trött och helst bara ville gå och lägga mig. Det tar på krafterna för en femåring att cykla en mil på grusväg...


2 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt för en 5-åring!

    Minns själv hur gott det var med små pannkakor när jag var liten, det åt jag alltid hos min farfar och hans fru.

    Tack för ett fint tips om en bra födelsedagspresent att önska sig, fyller ju år imorgon och har redan tisat min man om en sådan stekpanna :)

    Ha en fin dag!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Det är en bra present, jag fick faktiskt den av min man ;)

    Hoppas du får en jättefin födelsedag och helg tillsammans med dina nära och kära!

    Kram, Iselija

    SvaraRadera