fredag 27 maj 2011

Kändisar

Att se kändisar tycker jag är kul. Inte för att jag samlar på autografer, det är jag på tok för feg för, utan för jag tycker det är så roligt att se hur de ser ut i verkligheten. Den första jag såg här i Sverige var en tennisspelare på Arlanda flygplats. Tror det var en tennisspelare? Egentligen minns jag inte ens vad han hette, men min pojkvän som han var då sa att han var känd. En annan gång när jag skulle flyga stod jag bakom Carl Bildt i incheckningskön. Och i morse när jag var på väg till jobbet mötte jag Bosse Bildoktorn som var ut och åkte med sin fina gamla cabriolet. Har sett tjejer också som varit med i Idol och Big Brother. Fast kalla dem kändisar är nog att ta i. Vet inte hur känd man ska va för att kunna kallas det? Beror säkert på vem man frågar. Jag har sett Orup, men det finns säkert de som inte har en aning om vem det är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar