lördag 11 juni 2011

Förgätmigej

Tänk om jag blir den där gamla fastern som man hört flyttade till Sverige när hon var ung. Hon som man inte vet så mycket om och aldrig träffar, men får ett julkort av varje år. Nu är jag varken faster eller särskilt gammal heller, och det finns bättre sätt att hålla kontakten än snigelposten. Men slogs ändå av tanken. Tänk så många släktingar det finns som man bara hört om men aldrig träffat. Jag hoppas att jag alltid kommer ha kontakt med mina släktingar i Finland!

Förgät mig ej...

2 kommentarer:

  1. Du är den ena av de två kusiner jag håller kontakt med fast du bor långt bort. Kanske för att jag oxå bor långt borta hemifrån.

    Njut av sommarn!

    H: Ewa

    SvaraRadera
  2. Mycket möjligt att det är så... Och det är jag glad för! :)

    Bara jag är färdig i trädgården ska jag ligga i hängmattan och bara njuta! ;)

    Sköt om er!

    SvaraRadera